Work From No Home
Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
persoonlijke en professionele
01-14-2019, 10:04 AM
persoonlijke en professionele
Zoals de meeste mensen in de VS heb ik de afgelopen weken te maken gehad met warmteaccumulatie. Mijn runs hebben zich traag gevoeld, mijn hartslag is ver boven het niveau verheven dat ik voor mijn inspanningen zou moeten nemen, en ik loop meer dan 3 mijl in een hitte van meer dan 90 graden. Het probleem is dat ik Adidas ZX Flux Femme het echt heel leuk vind om op warme dagen te hardlopen, dus ik heb de neiging er gewoon mee om te gaan totdat mijn lichaam zich aanpast. Deze ochtend moest ik de auto van mijn vrouw binnenhalen voor wat terugroepwerk. Mijn gebruikelijke tactiek bij dergelijke gelegenheden is om de auto binnen te rijden en dan 6 mijl terug naar huis te rijden. Echter, de temperatuur vanmorgen dreef naar de jaren 80 en ik had echt geen zin om te rennen, maar helaas had ik echt niet veel keus. Dus, ik heb mezelf vanaf het begin gezegd dat ik zou lopen als het nodig was om een ??relatief constant niveau van inspanning te behouden (ik had deze aanpak vorig jaar op dezelfde route gebruikt met temperaturen die 100 graden duwen - het wordt echt heet in NH in de zomer). Ongeveer drie mijl op de vlucht voelde ik me eigenlijk veel beter dan ik had verwacht, en mijn strategie om de heuvels op te lopen verliep behoorlijk goed. Ik besloot om de lange weg naar huis te nemen, die meer dan 11 km zou zijn - langer dan ik geruime tijd heb gelopen. Ik vervolgde mijn a href="http://www.aromery.co.uk/" title="www.aromery.co.uk">http://www.aromery.co.uk wandeling bergopwaarts, rende op flats en downhills strategie, en eindigde uiteindelijk 12.25 mijl op slechts een schaduw onder 8:30 min / mijl tempo. Voor hydratatie was alles wat ik had een enkele fles water in de hand, wat meer dan genoeg was om me door te krijgen. Waarom delen we dit verhaal? Vooral omdat ik het vaak moeilijk vind om mezelf te dwingen om te lopen als ik uitloop, ook al is het verstandig om te doen. Adidas NMD Womens Maar door dit vandaag te doen, ben ik er vrij zeker van dat ik het rennen echt sneller heb volbracht dan dat ik had geprobeerd de hele weg te lopen. Ik voelde me beter dan ik, zelfs na een paar recente vijf milers, die me volledig in de steek lieten omdat ik probeerde te hard te lopen. En ik kreeg mijn eerste lange vlucht voor wat ik hoop dat een terugkeer zal zijn naar de Smuttynose Marathon in oktober. Dus ik moet dit soort dingen soms als een herinnering aan mezelf schrijven Nike Air Max 95 Hombre - het is prima om te lopen als de omstandigheden dit vereisen. Op de lange duur (geen woordspeling!) Is mijn lichaam beter af dan als ik probeerde door te dringen. Mijn vriend Brian Martin op Running Technique Tips schreef gewoon een uitstekende post over een aantal dingen die hij onlangs deed tijdens een conferentie voor het runnen van retailers in Melbourne, Adidas Ultra Boost Herren Australi?. Brian en ik hebben de neiging om op dezelfde manier na te denken over de rollen van schoeisel en hardlooptechniek om hardlopers gezond te houden. In zijn functie geeft hij enig inzicht in de toestand van het minimalisme in Australi?, en hij praat over zijn benadering van geleidelijk overgaan van hardlopers naar minder schoenen (zonder vooraf bepaald eindpunt) - hier is een fragment:
"... de vraag blijft over hoever hardlopers de blote voeten loopschoenweg af moeten reizen om goede voordelen te behalen zonder Adidas Ultra Boost Damen zich bloot te stellen aan onnodig risico op verwonding. Deze reis wordt over het algemeen omschreven als het maken van een minimalistische overgang van traditionele hardloopschoenen met een hak van 12 mm -tot hoogteverschil of -daling, en verschillende voetsteun / controlesystemen, naar schoenen met meer Nike Air Max 2017 Donne flexibiliteit, minder kussen en een lagere hiel-tot-teen daling. Van mijn persoonlijke en professionele coachingervaring lijkt het maken van deze overgang blijkbaar een logisch eindpunt dat ver verwijderd is van alle hardlopers die dunne slippers dragen. Veel hardlopers hebben er veel baat bij om naar een flexibele lichtgewicht trainer te gaan die een responsiever gevoel geeft, terwijl de bescherming tegen het loopvlak behouden blijft. Het is duidelijk dat dit een individuele zaak is, maar wat we tot nu toe hebben gezien, suggereert dat het eindpunt voor een grote groep hardlopers Nike Air Max 270 Femme niet zo ver zal gaan als velen (inclusief ik) misschien eerst dachten. "Ik ben het er volledig mee eens wat Brian hier schrijft, en ik raad je ten zeerste aan om naar Brian's blog te gaan en zijn volledige bericht te lezen. In het bijzonder benadrukt hij wat volgens mij een van de meest urgente kwesties is waar we nu voor staan: gezien de bredere vari?teit die nu beschikbaar is (wat een geweldige zaak is!), En het bewijs dat suggereert dat onze huidige aanpasprotocollen niet zo effectief zijn , hoe kunnen we een hardloper het beste matchen met een schoen (en moeten lopers meer dan één schoen in een rotatie hebben)?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)