Work From No Home
Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ede fordele ved
02-13-2019, 01:10 PM
ede fordele ved
S? l?berne havde i det v?sentlige en hakket skooverflade med ingen s?l eller forfod, med ledsv?gt fastgjort. Jeg forst?r sv?rhedsgraden af ??at lave et eksperiment som dette, men at l?be i en sok og en skooverflade med tilsluttede blyv?gte bliver temmelig langt v?k fra barfodetilstanden, og b?r ikke www.matthieugranier.fr betegnes som s?dan (igen betyder barfodet ingenting p? fod).
Jeg tror snarere, at den mere relevante beskrivelse af, hvad denne sammenligning viste, er at l?be i en "sko" (og sok) af tilsvarende v?gt uden ens?le er mindre ?konomisk end at l?be i en sko med en polstret s?l - stadig interessant. Dette viser, at tilstedev?relsen af ??en skos?l kan forbedre ?konomien (muligvis p? grund af d?mpningseffekter, der reducerer det arbejde, der skal udf?res af musklerne, ?get langsg?ende stivhed osv.). Det ville v?re interessant at Adidas ZX Flux Femme sammenligne en letv?gtspudeformet sko som Mayfly til en lige-v?gt, minimal polstret sko som en Merrell Road Glove eller Inov-8 Bare-X 180 og se hvordan de sammenligner (virkeligheden er, at flere mennesker k?rer og racing i sko som dette end k?rer eller k?rer virkelig barfodet alligevel).
?Der ser ud til at v?re en vis variation af forskerfagene i barfodet / minimalistisk l?bende oplevelse. Et af kravene til inddragelse var i mindst 3 m?neder ud af det sidste ?r at k?re "8 km / ufle barfod eller i minimal l?besko (f.eks. Vibram Nike Air Max 1 Dames Five Fingers)." S? l?beren m?tte ikke engang have sand barfod oplevelse . Denne unders?gelse g?r dog et meget bedre arbejde end de fleste tidligere unders?gelser i fors?g p? at kontrollere for niveauet af barfodet / minimalistisk oplevelse, n?r man kigger p? unshod-l?b (dvs. de spurgte ikke en masse mennesker,Nike Air Max 2017 Femme der kun havde k?rt i traditionelle undervisere til l?be med deres sko ud for f?rste gang). Jeg har ikke virkelig et problem med dette niveau af variation, da det kan v?re meget sv?rt at rekruttere fag til denne type studie, der opfylder alle de kr?vede kriterier, men jeg er fascineret at vide, om der er nogen sammenh?ng mellem m?ngden af ??barfodetoplevelse og hvorvidt individet var mere ?konomisk, n?r "barfodet" eller i Mayfly er (husk, at en tredjedel af l?berne havde h?jere ?konomi, n?r barfodet). Jeg er nysgerrig om, hvorvidt Nike Air Max 2017 Femme personer, der k?rer mere barfodet miles (eller m?ske der er mere egnede) demonstrerer ?ndringer i bl?dt v?v, der kan forbedre deres ?konomi i barfodetilstanden. I pressemeddelelsen erkl?rer forfatterne, at "Ekstrapolering af deres data viser, at at k?re i kun lidt lettere sko (~ 129 g) ville give en statistisk Nike Air Presto Hombresignifikant 2,5% energetisk fordel i forhold til at drive barfodet. "Ekstrapolering kr?ver, at du f?lger den stiplede linje i ovenst?ende graf nedad til venstre, som jeg ikke personligt f?ler er statistisk gyldig . Der er ingen data fra denne region i grafen, og man kan ikke bare antage, at forholdet forbliver line?rt. Da d?mpning reduceres med faldende skov?gt, er det helt muligt, at lineariteten vil g? tabt, hvis ?konomien reduceres. Faktisk ser man ud til de tre m?rke cirkler p? bundlinjen, at et ikke-line?rt forhold Nike Air Max 97 Femme m?ske er bedre egnet til de eksisterende punkter (men det er sv?rt at sige med kun tre datapunkter). En af forfatterne viste mig, at denne region i grafen vil blive genstand for fremtidig unders?gelse, hvilket er fint, men ekstrapolering baseret p? data tilvejebragt i den foreliggende unders?gelse er spekulativ. "Nike Air Span 2 DamesEn af de foresl?ede fordele ved barfodet minimalt l?b er at det automatisk hj?lper med at korrigere overstridende - et meget almindeligt problem blandt uerfarne l?bere. Den kendsgerning, at alle disse l?bere allerede var fremf?dte strejker, tyder p?, at ingen af ??dem var sandsynligvis overstridende, hvilket ville g?re dem mindre tilb?jelige til at drage fordel af barfodet. Det er muligt, at en virkelig "tilf?ldig" gruppe l?bere m?ske har v?ret mindre effektiv i shod tilstand, fordi flere af dem ville have v?ret dramatisk Nike Air Force 1 Femme overstridende. "
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)